PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, March 1, 2012

Saye & Tom Cruise

Haloooo .. Ishh lamenye tak update blog.. Huu mood malas melanda lah.. Sejak kebelakangan ni asik malas jek. Sampaikan boyfreindforever (BFF) saye dok tegur. Huhh! Saye tak boleh ditegur. Lagi2 kalo yang buruk2. Pastu lagi2 kalo org tersayang kite yg tegur.. Hee touching ooo.. :'( Sampai merajuk panjang.. Huhhh!! What ever.. =='

Okey2.. Balik pade topik kite ekkk... Last month. Iaitu awal februari lepas, company aku buat trip. Trip ke Bangkok. Hee tau kan kat mane Bangkok? Tak tahu pegi tanye En. Google. :D

Mase kat Bangkok mmg banyak tempat yang best2. Huu Bangkok mehh. Ngee~~ Ade satu hari ni. Aku dok jalan ngan kawan2 aku. Pegi ke Siam Discovery. Kat situ aku bertembung dengan pakwe handsome. Wauuu! Sape tak kenal pelakon barat ni. Abg Tom Cruise kite lahh.. Nasib baik die dh ade bini.. Kalo tak mmg aku dh gune2 kan die.. Hee (Abis lahh kene saman dengan Madam Kate).


:: teruje bertemu abg Tom.. awww.. ps: baju malaya di Bangkok ::

:: abg Tom dikelilingi cewek2.. Abis lahh kene saman dgn Kate ::

:: abg Tom kene buli.. heheh :D ::

Huu just patung lilin aje.. Sebenarnye Tom ni tak lah tinggi mane. Lebih kurang tinggi BFF saye jekk.. Tapi BFF saye mmg rendah lahh.. Hahha macam mane tuh? ??

Mule2 tengok patung lilin ni aku teruje betoll.. Huu kat Malaysia takde. Dan aku tak sangka kat Bangkok ade. Yang ni aku amek gambar percume jek. Ade muzium patung lilin ni. Tapi kene bayar 600 bath lahh.. Kalo ditukar ke mata wang Malaysi just RM60 only. Murah kan? Huu mmg murah. Tapi mase tuh dh tak sempat. Fulus habissss... Waaaa :'((

Kalo korang pergi Bangkok, try lah masuk kat sini. Kat Siam Discovery. Rugi tau kalo tak masuk. Macam aku lahh.. Mmg rugi. Kat Malaysia takde. Benda ni kat luar negara jek boleh jumpe. Huu mcm2 ade kat dlm tuh. Ade ahli sukan, politik, selebriti & lain2. So sape2 yang pergi Bangkok tu WAJIB lah singgah situ.. WAJIB tauu.. ;)

note: bile Malaysia nak buat macam ni... Huuu

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa