PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, June 26, 2012

Puase :)

Assalammualaikum~~

Hai lame juge yer eden tak hapdate tuan hamba punye blog ni. Ngeh2. Yela. Busy sangat minggu ni. Hurm. -_-"

Okeys. Kite tahu puase dah nak dekat. Next month jek weh. *mudrayemelanda* Cett belum puase dah nak raye. Hee takpe lah. Kite amek feel dulu. Kakakakah.

Nak tanye uolls, *dgn nada mak jemah*. Uolss dah ganti ke puase2 yang lepas2 tuh? Hahha soklan cepumas ni. Sape2 yang dah ganti tu alhamdulillah ler. Yang belum tuh cepat2 lah ganti yer. (aku jugee)

:: rindu waktu kurus merus :( ::

Kalau lambat2 ganti kang tak sempat. Kalo tak sempat maka berganda2 lah kite kena ganti. Dugaan puase time bukan bulan puase ni (betul ke ayat aku ni) memang banyak. Hahah salah satunye korang kena sabar tengok member korang yang tak puase tuh. Takkan korang nak marah kot kan? Bukan bulan puase meh. Hahah dari situ kesabaran korang teruji. Ecehhhh ayat mcm gud2 jek. Aku pang karang. Hakhakhak (^___^)

So pade2 yang tak ganti lagi sile2 lah ganti. Jangan bile nak berak baru nak gali lubang. (Ade lagi ke org berak gali lubang?) Hahha.

Ok ape2 hal aku nak ucapkan 'Selamat akan datang bulan puase'. (adoiii parah dah ayat aku ni). Hahha silalah memahami ayat saye yer.. Ngee peace v(^,^)v

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa