Tuesday, May 14, 2013

4 tahun menyulam cinta ^__^

Assalammualaikum..

Hee tajuk bukan main haihh... =__='

Wuu dah lame jejariruncing tembun aku ni tak menaip buat entry blog. Rasa last buat entry bulan December 2012. Sekarang dah bulan May 2013. Lama-2.. *ikon geleng kepala*

:: kurus ke gumuk -_-' ::
Hee comel tak kakton gambar ni? Aku ni tak pandai pon nk mengedit gambar..
Bagi aku gambar ni dah cukup cun dh.. Ekeke *rolling eye*

Hari ni, 14.5.2013 genap lah usia percintaan aku dengan Afiq. Huu kejap jek rasa. Macam baru semalam aku kenal dia. *poyo*

Tapi yang aku sedihkan boleh pulak Afiq lupa hari ni hari anniversary kitorang. Sedih siottt :'( Takpe-2. Aku nak tacing dengan dia selama 8 jam.

Apa yang aku harapkan dalam hubungan kitorang ni ialah semoga hubungan kitorang kekal hingga akhirnya. Insya Allah :)

Okey lah. Nak buat keje. Byee. 

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa