PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sunday, June 27, 2021

Rindu

Assalammualaikum semuaa. 💓💓

Ada lagi rupanya blog aku ni.

Skill menulis aku dah tak berapa nak umphh. Hhaha perasannya anda ini wahyunie wahip.

BTW macam mana korang punya PKP 3.0 ni? Ok ke KO? Semoga kita semua kuat dan tabah untuk menghadapi situasi ni.

Semoga wabak covid-19 ni cepat-2 hilang dari muka bumi. Sumpah aku rindu tahun 2019. Rindu nak berjalan-2, rindu nak keluar tanpa rasa takut-2, rindu tak pakai mask, rindu nak makan-2 tanpa jaga jarak, jaga SOP. Sumpah aku rindu.

IG aku, jarak posting gambar sampai gap setahun. Masukkan gambar raya je. Sedih gilerr.
😭😭😭😭😭

Hmmm dah laa. Malas nak type panjang-2 ni. Nanti rajin aku menulis lagi ye. Muahhaa


No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa