PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, March 8, 2012

Selamat Hari Beranak to my Sis ..

Bismillahirrohmanirrohim~~

Huishh lamenye tak update blog.. Huu busy lebih lah.. Kadang2 tak tau nak tulis ape.. Malas nak tulis2 ni. Adeiii.. Ayu awat hang ni malas sgt?? Huhhh!

Okeyzzzzz.. Balik pade topik asal kite.. :D Ahad lepas iaitu 4.3.2012 haritu, adik pompan aku menyambut hari beranak die. Yang ke 16 tahun. Alaaa sweet 16th gituu... Nyampazzz taww.. :P

Haishhh tak sangka betol die dh gede sekarang ni.. Dah Form 4. Rase mcm die ni baru umur 12 tahun Mase die umur 12 tahun aku baru umur 17 tahun. Hee nak mude lahh.. Sekarang dh 20-an.. Esh2.. *sambil geleng pale* Mase hari beranak die tu aku buat lah majlis siket2. Huu pokai jugakk lahh.. (waaa ayu... mcm tak ikhlas jekk) Heee tak2.. Kakak ni mmg baik hati.. Takde tak ikhlas2 nye..  *wekkkkkk*

Hurmm aku just wat kecik2 jekk.. Hee kecik2 pun abis banyak jugakk duit aku.. :D Yelaaa tok adik pompan tunggal kann.. Die jekk adik pompan aku yang paling degil. Taknak dengar cakap & suke melawan cakap aku.. Aisshh saborr jek lahh.. Huu

Tapi yang bestnye hari beranak die tahun ni sbb banyak yang nak sponsor. Pakcik aku sponsor kek. Secret recipe kauu... Fuhhh!! Jimat duit aku.. Hee Makcik2 aku sponsor mee kuning, nuget. Ok lahh kan.. Soo pade pakcik saye yang baik hati terima kasih daku ucapkan. Kerana telah meringankan beban saye.. Pade Makcik saye jugee. Thank a lot. Sayang anda2 semua.. Muaxxxxxxxxxxxxxxxxxxx... :)

Ok lahh.. Jom kite layann gambar2 sepanjang majlis tuh.. Huu tak banyak punn.. Ngeee~~


:: khusyuk tengok cite katunnn ::

:: mase ni kitorang tgh tgk adegan lucu ::

:: hah!! ni lahh.. ade ke takut dgn ayam.. name jek keje dgn KFC ==' ::

:: ni lahh kek yg telah disponsorkan pakcik kami.. thankssss ::

:: apam polkadot.. yummy!! order kat  Eisya ::

:: bersungguh2 buat keje ::

:: peace aka orang kuat majlis ni juge ::

:: birthday gurl tak sabar nak potong kek ::

:: hepy besday to meee ^.^ ::

:: yeahhh.. potong sudahh ::

:: siket jek makanan ::

::  cutenye ira ::


::  jom merewang :D ::

:: pengantin yang tak berape nak baru ;D ::

:: hahah kesiannye adik2 aku ni ::

:: sweet kapel mapel :P ::

:: motif gambar ?????????? ::


Huu thanks pade yang sudi hadir.. yang tak hadir tuh aku takan ampun kan korang.. ecehhhhh.. gurau jekk.. Huu just boring lahh sbb tak ramai yang datang kan.. Hee peace ('.')v



Note: Hari beranak aku nak buat mcm mane ekkkkk???

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa