PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Friday, March 9, 2012

Katon Feveret Aku ..

Bismillahhirrohmanirrohim~~ ^.^

Hee hari ni terlebih rajin pulak nak update blog.. Yela hati tengah senang kan. Semua benda nak buat. Huuuuuu~~ Oklah. Aku nak share siket pasal katon feveret aku. Korang mesti ada katon feveret masing2 kan? Eh takde ke? Hurmm rugi ahh orang tak layan katon ni. Katon ni bukan utk budak-budak je. Kakak budak, abang budak, mak budak, bapak budak, atok budak, moyang budak and  segalanye lahhhhhhhhhh semua boleh tengok tau. 

Bagi aku lah, kalau kite layan katon ni kan, bile tengah stress2 pastu tengok katon kompom hilang stress korang tuh. Eh betul lah.. Buat ape aku nak tipu. Cerr korang pergi try. Eeeee dah2.. Aku nak cerite pasal katon feveret aku. Bukan merapu2 kat sini.

Ok. Let's start.

1. Spongebob Squarepants


-aku suke spongebob ni sbb cerite ni mcm bagi satu inspirasi kat aku.
-salah satunye kerje biar ikhlas.
-kalau korang pernah tgk katon ni mesti korang perasan kan. yang Spongebob ni mane pernah berkire dalam hal2 kerje die.
-aku suke spongebob sbb die ni baik hati. bukan baik dah mmg terlalu baikkkk.. v('.')v



2. Fairly Odd Parents


-cerite ni aku suke sbb aku boleh berimaginasi.
-best lahh kan kalo dpt pari2 mcm si Timmy ni.
-aku suke tgk watak Cosmo.
-peranagi die mmg buat aku gelak pecah perut.
-wkwkwkkkw :D



3. Phineas & Ferb



-cerite ni buat aku kagum dgn budak2 mcm si Phineas & Ferb tu.
-walau mmg agak tak tercapai dek akal utk budak2 buat keje2 mcm tu tapi nothing impossible in the world.
-right? nanti jgn terkejut kalau2 adik korang jadi mcm depa ni..
-:D


4. Hagemaru



-yang ni kisah family yang sgt2 lah kedekut tahap cipanziiiii..
-kedekutnye tak tau lah aku nk ckp.
-penjimat nak mamposs..
-hahhaha. tapi cerite ni mmg best.
-salah satu keton feveret aku.

Rase sampai sini jek lahh kisah katun aku. Aku tak berape ingat katun2 yang lain. Nanti kalu aku dah ingat aku update kat sini.. 

Note: banyak katon feveret aku. tapi yang ni jekk aku mampu nak ingat. yang lain tuhhh suam2 kuku jekk.. Hee :D

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa