PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, October 16, 2012

Wajah Baru... (^_^)



Assalammualaikum semua. Hee hari ini hati aku mcm ade taman lah. Peewitt.. ;) Mane tak kembang setaman kan. Korang tak perasan ke perbezaan kat blog aku ni? -.- Cett. Sampai hati. -_-"

Blog aku dah makin cantekk. Wiwitt. Thanks kepada Sha sebab dah edit blog ayu cantek-2. Waa saye suke, saye suke. Mood gedik melande sude. Ahaks.. :P

Blog dah makin cantek :P. So kene lah buat entry banyak-2. Tak gune jugak kalo blog cantek tapi takdo entry. Yerr dop? Haha. 

Btw, aku teramat berpuas hati dgn hasil edit cik Sha kite. Kalo korang-2 yang malas nak cantekkan blog tapi nak cantekkan blog boleh lah singgah kat blog Cik Sha kite. Bayaran serendah RM5. Murah kan? Aku buat ni tak sampai RM20 pon. Tapi hasilnya teramat memuaskan. Thanks lagi sekali. :)

Sape-2 yang nak menggunakan khidmat edit Cik Sha boleh lah klik kat SINI. Puas hati uolss.. 

Ok lah. Petang sikit aku hapdate story. Ni waktu keje. Tak boleh cilok-2. Haha bajet sungguh wahyunie wahip. Ahaksss. ;)

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa