PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday, August 22, 2011

Cinta Buta

 "cilok tenet"

KUALA LUMPUR: Seorang ibu sanggup mempertaruhkan nyawa demi keselamatan anak perempuannya dengan menawarkan diri bertukar tempat anaknya yang dijadikan tebusan lelaki bersenjatakan pedang samurai dalam kejadian di Taman Bukit Cheras, pagi semalam.

Lelaki berusia 32 tahun dan menjalankan kegiatan Along bertindak menculik dan mengurung mangsa yang berusia 24 tahun di rumahnya bagi membalas dendam terhadap kakak mangsa yang menolak cintanya. Dalam kejadian kira-kira jam 6 pagi itu, ibu terbabit berusia 42 tahun bertindak menghubungi polis sebaik mengetahui anaknya dijadikan tebusan sebelum bergegas ke rumah lelaki berkenaan yang memang dikenalinya.

Ketua Polis Daerah Cheras, Asisten Komisioner, Mohan Singh berkata, ketika kejadian, mangsa yang baru pulang dari kerja terkejut apabila lelaki berkenaan masuk ke dalam keretanya serta mengugut ke rumahnya.

“Pada masa sama, ibu mangsa memujuk dengan sedia menjadi tebusan dan lelaki berkenaan bersetuju sebelum menarik masuk ibu mangsa serta membebaskan mangsa,” katanya di sini, semalam.

note: hati2 dgn cinte bute..

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa