PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Friday, August 6, 2010

pade satu pagi... hehehe

aku ingat agy mase aku dok kat ASRAMA ANK2 YATIM DARUL HIKMAH, GOPENG.. mase tuh aku FORM5 auk.. pd satu pg nih an, aku dok siap2 nk pegi skul.. semangt gilerr nih.. aku pown wat larr persiapan terakhir iaitu pakai kasut yg putih gilew baby tuh,, dgn lgkh yg begitu yakin aku pon berjalan ke dewan makan tok amek bekpes (aku kalo x bekpes bley pengsan woo).. sebelum tuh aku bg ahh salam kat Ustaz2 and MakCik kntin yg sudy masak tok kami tuh(aku ank baek..tuh yg bg salam).. pastu aku pown pegi ah amek pinggan and letak makanan aku tuh.. and then aku pown pegi lew duduk.. "bismillahirrohmanirrohim" kateku di dlm ati.. tgh mengunyah makanan, tibe2 aku dikejotkan dgn satu suare sumbang nih auk.. "woi!! sape terpijak taek nih?!!" and sume budak2 usyar kasot masing2.. aku wat derk jerkk bb aku mls nk amek port.. tgh sibok dorang mengusyar kasot dorang, tibe2 ade plak mamt nih dok usyar aku..(tau ah aku cantek,, x yah ahh usyar2), kalo usyar xpew nih dok jerit agy.. mcm nih: "woi!! kasot ayu ahh ade taek!!".. aku dgn sepantas kilat mengusyar kasot aku.. Ya Allah!! my shoes!! iyekkkkkkkk!! kasot aku ade taek lembu.. patot lew pown ase pns2 lembik jerk td kasot aku nih.. upenyew aku terpijak taek.. x bertamadun tol lembu2 tersebut.. bley plak melepas merate2.. kuang asam boi tol!! dan semenjak pg tuh aku telah di gelar 'AYU TAIK LEMBU'.. sekian saje.. hehehe cerite ini tiada kaitan antare yg edop atau yg nazak atau yg separoh nazak atau pown yg dah pejam same sekali.. heheh

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa