PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, August 12, 2010

tibanye d TS

Aku bukan ayu,tetapi someone special bagi diri beliau ,cewahhh.. Selalu die jek dok membebel menceritakan tentang kisah hidup beliau, now it's my turn.. Kami ni juz share is caring jek blog ni, sebab aku tak tahu main blog haha.. Tengok ah nanti aku pula mencipta blog sendiri, bak pepatah wayang berkata "coming soon" ,suspen gituu.. Kisah yang saya nak membebel ni pun tentang memories date kiteorang, saje nak sharing.. Pada suatu hari tersebut kiteorang pergi date kat Time Square.. Banyak kali dah kami menjelajah tempat tersebut tetapi first time gerak dengan menaiki motor, sebelum ini naik kereta jek, fuyoooh, memang bajet sungguh.. Gedegang !! kemek haha, hanya beliau saja yang tahu. Orait2, back from the story.. Pada hari tersebut aku boleh dikira ummm terpaksa juga la, mengenakan pakaian yang berwarna Pink , wahhh.. Dengan menebalkan muka selebar entah berapa meter tapi yang pentingnya hati tuh mesti ikhlas ek.. My job bile balek umah adalah menjadi seorang "dreba" , pergi le jemput beliau.. Memang function baik punya bawak awex aku ni hehe, jangan berfikiran kuning yek.. Maksud daku disini beliau boleh jadi pemandu pelancong sebab aku memang kureng tahu jalan KL ni ,bukan tak tahu langsung ek haha, malu2.. Tapi ape guna tahu jalan tapi tak tahu parking kat mana, memang nak kene wachaaa.. Takpe, hobi aku memang suka main redah jek.. Masuk punya masuk, jumpa gak parking.. Wahhhh, power gak aku tapi dalam tuh juz park untuk kereta daaaa , salah redah pulak.. Yang best nye masa nak amek tiket parking, berbaris punya panjang kereta tapi kiteorang jek naik moto, nak patah balik un dah tak boleh, pehhhhhh , nak jek aku tinggalkan awex aku kat situ sorang2 pastu aku pergi menyorok hahaha malu2.. Tapi sayang punya pasal kan my babe !! cewahhh...
Tapi nasib baik ada brader tuh tunjuk jalan yang benar, fuhhh, selamat gak tiba ke destinasi yang ditujui.. Orait lepas tuh, kteorg pegi makan kat kdai mamak, nak jek pow beliau makan kat mcD haha, tapi kering punye pasal, next month ek cyg haha.. Mase tuh un aku tggu teman sperjuangan aku datang sambil melopong tengok awex aku melahap , cian die lapar.. Lepas tuh kteorang pegi beli tiket wayng , punye le ramai manusia lak time tuh beratur , da mcm ade demonstrasi lak.. Mase tuh cite paling hot "sorcerer apprentice" , tapi full gler , ade le kosong tapi sanggupkah anda mahu mendongak ?? aiyaaa.. Kteorang tgk ah cite sorcerer gak tapi versi malaya punye, cite "mantera".. Awex aku pun mcm na sangat tgk cite , konon bran lew tuh tapi main sorok2 gak belakang aku hehe , ke nak manje2 ?? hahahah ..
OTAK !! Ape zombie le pulak !
Kat TS kteorang sempat gak ah amek pic2 wat kenangan.. aku memang ske wat collection pic2 for memories nie, tapi ade le sorang insan nie dye pegi buang sume pic2 tuh , memang betoi2 nak kne wachaaaa.. naseb baek sayang die aiyaaa..
Mak aku ckp org kat Libya org bangla jek pkai bju pink , betoi ka ??
Kaki un jadi lew ..

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa