PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, November 29, 2011

Arabian Food :)

Salam. Hai!! Hee kat sini kite nak buat entri pasal makanan Arab plak. Tadi pagi masuk2 opiz jek terus sign in email kite. Tibe2 tuh terbace lah satu email nih. From Groupon.my. Tau ke Groupon tuh ape? Alaa groupon ni mcm kedai online. Yg suggest kat korang semua pakej2 yg murah giler.... Mcm spa, travelling, makanan, perkihidmatan & lain2 lah. Kalo korang nak tahu lebih lanjut pasal Groupon nih korang klik sini. Macam2 ade kat situ. Dan aku jamin lahh memang terbaekkkk!! :)

Hee sebenarnye aku nak cerite pasal pakej yg dorang email kat aku tuh. Dorang bg pakej makanan arab. Waa mcm taw2 plak Groupon ni yer.. Aku mmg mengidam nak makan makanan Arab nih. Ngee~~ Makan jek ko ayu. Aishh mcm mane tak gumuk. :P

Ok! Yang 1st aku nak korang tgk gambar kat bawah nih

:: waa!! tak bleh tahan ko harge die.. dari RM153.10 hanye RM17.50 jek sorang di charge. Hee yg RM35.00 tuh harge untuk 2 orang. Sesuai sgtlah bg yg berkapel2 tuh.. (mcm aku :P) ::


:: yang ni pulak pakej makanan yg dorang tawarkan. Kire berbaloi lah kan? Ingat murah ke makanan Arab nih. Yang utama tuh korang pilih lah salah satu. And yg lain2 kat bawah tuh semua sudah termasuk dalam pakej die... ::
 

:: Hah! Kat gmbar ni boleh lahh tgk alamat die kat mane. Satu kat belakang Pavillion jek. Satu lagi kat Johor. Huu senang jek nak cari tempat die. Kan3?? So ape lagi.. Moh kite serbu kedai ni ramai2 yerr... ::


Kedai ni mmg betol2 strategik lahh bagi aku. Lagi satu, kedai nih pernah masuk rancangan "Jalan-Jalan Cari Makan". Kalau tak percaya search lahh kat google tuh. Huu korang tgk makanan kat gambar tuh mesti terliur kan?? Hehehe ape lagi. 


Note: Aishh!! Den plak yg lapor... :P

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa