PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Wednesday, December 14, 2011

Cepatt!! Tak tahan dh ni...

Hee mesti pelik dgn tajuk ni... Huu mmg pelik pon.. Dan bagi aku ia memori yg plg susa den nak lupokan.. Aishhh!!

Semalam (13.12.11) si 'die' jemput aku kat opis.. Dah lah hujan lebat kat KL ni.. Mmg hujan gilerr lahh... Die dtg dgn my auntie. Plan nak tmn my auntie pergi Mydin nak beli brg siket.. Tapi jem mase tuh mmg tak hengat... Sudahlah jem hujan plak tuh.. Aku dlm keta mase tuh dh kesejukan...

Sejuk2 tapi masih lagi nak minum air.. Bengong tol.. Faham2 jek lah kalo dh kesejukan dlm tuh.. Ditambah dgn minum air terlalu byk.. Ishh tibe aku nak terkucil.. Mule2 boleh tahan lagi.. Tapi dkt sejam jugakk kami sangkut dlm keta tuh, aku terus ckp kat 'die'...

"Kamu... Org nak kencing ni..." Kateku dgn nade yg sungguh sayu.. Ecehhhh :p 
"Eh2.. Yang.. Jgn kencing dlm keta plak... Bau nanti..." Ciss!! Tara guna punya BF.. Aku tak tahan dh nih boleh plak die berkata2 sedemikian rupe.. Hampeh toll... xD

Aku pon buat lah jampi serapah~~ "Ulat bulu... Ulat bulu.. Ulat bulu..." byk kali gak aku ckp... 'Die' pon dh tergelak2... Haaha.. Makcik aku kat belakang bg sokongan padu... "Ayu, ko kemut jek... Biar tak keluar..." Hahahhahah tergelak 'die' kat sebelah... "Eh.. Boleh plak men kemut2 ek??" Makcik aku pon balas lah... "Ko nak aku ajar ke mcm mane nak kemut tuh??" Hahah :DD tak boleh blah betol lahh depa ni.. Aku tgh di ambang wati maut ni boleh plak dorang nak bermaharaja lawak kat sini.. Cepuk sorang2 karang baru tau. Huuhh!!

Aisehhh! Aku btol2 tak tahan dh ni... Sudah lahh jem kat Jalan Tun Razak tu... Boleh plak banjir kilat... Aishhh bertambah2 jem lahh... Aku kat dlm keta dh terpere2... Dlm hati aku dh berdoa "Ya Allah, selamatkan lah hamba Mu yang lemah ini"...

Masih tak bergerak lagi... Mane nak cari tandas ni... Eee lambatnye~~

Hahh nampak aku dh nampak IJN (Institut Jantung Negara).. Cpt2 aku suruh die berenti kat situ kejap.. Tapi problemnye IJN tuh jauh lagi.. Aku rase nak turun jek. Tapi byk banget kenderaan kat situ. Kang tak pasal2 esok keluar newspaper "SEORANG WANITA MAUT SEBAB TERBURU-BURU NAK PERGI KENCING".. Tak ke haru di buatnye..

Masih menahan lagi... :'(

Akhirnye si die bawak jek keta tuh dgn terburu2.. Walau di hon oleh kenderaan lain.. Die peduli ape.. Dah sampai tu, aku pon ape lagi. Dgn sepantas kilat pergi masuk ke dlm IJN tu.. Punye luas aku tgk IJN tuh.. Sblm ni takde luas mcm nih.. Aisehh... Pergi ke kanan cari tandas.. Tak jumpe... Huargggggghhh!! Aku dh lah tak tahan ni. Boleh plak tak jumpe tandas. Lalu aku pon pergi ke kaunter pertanyaan lalu bertanye (dh name kaunter pertanyaan mestilah kena tanye kan?? Ape lah!!) "Kak, mane tandas??" Akak cute tu membalas "Adik jalan terus lps tuh belok kanan.."

Fuhh!! Dgn super kilat Yaya (dlm cite Boboiboy) den pon pergi ke arah seperti yg telah diperkatakan..

Dah jumpe ni... Alamak!! Dah masuk dlm tandas ni... Adeshhh!

Aku tak tahan sgt ni... Mak tolong~~ Huu tak dpt di selamatkann.. Hurmm mcm mane ni... Ishh!! Boleh plak tak dpt nak diselamatkan lagi... 

Hampir 20minit aku dlm tandas tuh... Aku pon keluar dgn muka slumber.. Masuk keta tukar seat dgn makcik aku.. Dlm keta aku diam jekk.. Die tanye.. "Awek aku diam jekk kat belakang tu.. Mcm tacing aje.." Aku mls nak berkate2...

Sampai rumah aku terus mandi.. Dan pergi rumah makcik aku. Nak tidur sane temankan die.. Heheh :D


Korang faham2 lah ape dh jadi dgn aku mase kat IJN tuh..

Note: 'Sediakan payung sebelum hujan'

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa