PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, December 6, 2011

Ya sudahlah.. :)

Uishhh... Berape hari dh tak update blog. Heheh malas lorr nak update.. Ngee~~ Hurmm by the way, mesti korang tertanye2 pasal tajuk entri aku kali ni.. Kan3?? Eh tak tanye ke? Takpe lahhh~~

Hee korang layan tak sinetron2 dari Indon ni? Aku kadang2 layan kadang2 tuh tidak. Tengok sinetron die jugak lahh.. Kadang2 sinetron Indon ni merapu2 ceritenye. Mcm tak logik.. Ala mcm lagu Elyana tuh "tak tercapai akal".. Hahh mcm tuh lah cerita2 indon ni.. Tapi tak semua lah mcm tuh.. Hampir 70% jugakk lah cerite dorang merapu2.. Heeee aku plak yang terapu2 kat sini...

Sebenarnye aku nak story pasal satu sinetron nih. Tajuknye 'Nada Cinta'.. Bersiaran kat astro 104 tiap2 hari Isnin hingga Jumaat pukul 6.30pm. Dan ulangannye pukul 12am. 

Mule2 aku tak minat taw cerite ni. Sebab boring sgt2.. Cerite ni kan drama muzikal.. Ala mcm cerite kau&aku tuh.. Tapi cerite tu lagi better dari ni.. Nyanyi pon mcm tak masuk jekk.. Nyampah aku... Sampai lah satu tahap nihh.. Boleh plak aku tersangkut tengok cerite nih. Umm mungkin ade Randy Pangalila kot.. Hee ganteng sihh... :P

Lagi satu aku suke cerite ni sbb lagu2 die best banget... Salah satu lagu yang aku suke sgt2 (sampai buat message tone tuh..), lagu Ya Sudahlah by Bondan Prakoso feat Fade 2 Blake.. Alaaa aku pon tak kenal dorang nih sape.. Nak tau sape klik SINI.. 

Lagu nih mmg best. Lirik die pon boleh tahan best.. Salah satu kenape aku suke tgk sinetron Indon nih sbb byk lagu2 soundtrack dorang yg best2.. Belum masuk Malaysia lagi tau... Hee :D

Hee jom layan lirik lagu 'Ya Sudahlah'.. Dan kite layan sekali VC die ekk... Layannnnn~~


Ketika mimpimu yang begitu indah
Tak pernah terwujud ya sudahlah
Saat kau berlari mengejar anganmu
Dan tak pernah sampai ya sudahlah

Reff:
Apapun yang terjadi
Ku ‘kan slalu ada untukmu
Janganlah kau bersedih
Cause everythings gonna be ok
Satu dari sekian kemungkinan
Kau jatuh tanpa ada harapan
Saat itu raga kupersembahkan
Bersama jiwa cita-cita dan harapan
Kita sambung satu persatu sebab akibat
Tapi tenanglah mata hati kita kan lihat
Menuntun ke arah mata angin bahagia
Kau dan aku tahu jalan selalu ada
Juga ku tahu lagi problema kan terus menerjang
Bagai deras ombak yang menabrak karang
Namun ku tahu ku tahu kau mampu tuk tetap tenang
Hadapi bersamaku hingga akhir datang
Saat kau berharap keramahan cinta
Tak pernah kau dapat ya sudahlah yeah
Dengar ku bernyanyi lalalalala heyeyeyeyeyayaya
Dedum dedudedadedudidam semua ini belum beakhir
Back to Reff:
Satu ‘kan langkah langkah yang beriring
Genggam hati rangkul emosi
Genggamlah hatiku satukan langkah kita
Sama rasa tanpa pamrih
Ini cinta across the sea
Peluklah diriku terbang bersamaku
Melayang jauhh.. woo..woo.. yeeahhh.. (come fly with me, baby)
Ini aku dari ujung rambut menyusur jemari
Sosok ini yg menerima kelemahan hati
Yea.. aku cinta kau.. ini cinta kita
Cukup satu waktu yes untuk satu cinta
Satu cinta ini akan tuntun jalanku
Rapatkan jiwamu yo tenang disisiku
Rebahkan rasamu untuk yg ditunggu
Bahagia hingga ujung waktu
http://hotliriklagu.com
Back to Reff: 3x



Note: Ya Sudahlahhh. ;p

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa