PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, December 20, 2011

Pakcik Saye Sudah Kawen~~ ^,^

Salam semua. Waa hari ini aku tersangat2 lah excited.. Sebab ape plak aku nak exited nih~~ Hee :D sebab pakcik aku dh kawenn... Ehh2 aku plak yang ter'over' ek? =='

Ehh suke hati kte lah nak over ker nak kurang ke.. Ate atu tetah.. (hakhakhak)

Tak lahh.. AKu exited pakcik aku kawen ni sbb aku tak sangka yg die akan berkahwin. Sbb dulu die penah kapel dgn satu perempuan ni. (Nama malas nak tulis.. Nyampah den) Dorang punye relationship kecundang. Pakcik aku punye lah frust. Nasib baik die jenis yg bukan cpt sgt patah semangat. So die pon menyingle kan diri atau nak senang kata membujangkan diri.. Dua tahun jugak lah die membujangkan dirinye itu. Hakhak.

Dan tak disangka-sangka... Jodoh die mmg ade utk seorang perempuan ni.. Seorang perempuan yg sweet, very kind & clever. Cikgu tu jodoh baru die ni... Heee boleh ajar aku ni... Aku pun tak pandai sangat. (haah kantoi)

Okey lah.. Dorang ni berkenalan melalui Facebook (FB). Eh tak kan tahu kot Facebook tuh ape.. Hee acah jekk.. Aku tau korang semua mesti ade akaun Facebook punye.. Kan3?? Hahh melalui FB ni lah pakcik and makcik aku berkenal.

Kisahnye mcm ni. Satu hari tu, company pakcik buat travelling pergi ke Langkawi. Langkawi ni mmg best tmpat die. Banyak tempat bersejarah ade kat Langkawi ni. Salah satu tempat yg mmg WAJIB pergi ialah Makam Lagenda Mahsuri. Tahu kan kisah Mahsuri ni? Hee byk tanye lah aku.. Cepuk kang...

Ok lah. Nak dijadikan cerita pakcik aku ni mcm tertanye2. Zaman sekarang ni ade lagi ke org gune name 'MAHSURI' ni.. So lepas balik dari Langkawi tu die terus search name MAHSURI kat laman FB.

Hahah terus keluar name MAHSURI ABDUL RAHMAN. Pakcik aku pegi add die.. Dah accept. Tapi sombong taknak layan.. Dh diusik2 pon tak moh layan.. Lame2 dh kene kaco aje, die pon memberi respon. Ajak jumpe sambil keluar makan lah... Dan bermula detik itulah couple ni menjadi pasangan kekasih dan akhirnya menjadi pasangan suami isteri. Moh kite layan picture dorang.. Heee ^.^


:: Sebelum pergi majlis kne ambik gambar dulu ^.^ ::

:: saya punye muke mcm ape jekkk ==' ::




:: letak brg elok2 yerr :) ::
:: adik Adah & Ibu ::

:: model tak bergaji ::
:: Mas kahwin ni digubah khas oleh Tante saye ::
:: haahhaa mcm sya pulak yg nak kahwin yerr ;P ::
:: Pengantin Lelaki aka pakcik saye ::

:: Pengantin perempuan akak makcik saye ::

:: tok kadi dok ceramah kat depan boleh plak die nak bergambar ea.. hahah ::

:: selamat di akad nikahh... sekali lafaz jek taw.. :) ::

:: bersiap untuk bersanding pulokkk ::
:: bagai pinang dibelah seribuu awww ::

:: free post ke ni? hahah family mang jun & bik aznie.. anak2 dh tidur ::

:: free post dari anak2 hindustan pulakk ::

:: my siblings. lagi 3 orang tak dtg ::

:: sorang janda separuh hari yang sorang lagi janda selamenye heheh ::

:: kembar lahir lain tahun heheh ::

:: family agustina aming ::

:: senyum jekk die :) ::

:: apakah itu?? ::


Ehemm~~ So itu jek yang saye nak share. Hee tak boleh upload byk2. Sikit2 sudah. Betol tak? Hee dadidu...

Note: Semoge pakcik saya menjadi suami soleh kepada makcik saye. Menjadi bapa yang soleh kepada bakal anak2 yang soleh. Dan semoga perkahwinan mereka berdua sentiasa berada di bawah lembayung rahmat Allah SWT. Aminn~~

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa