PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Wednesday, December 14, 2011

Sebolehnye hari2 saye nak celebrate tau :)

Yess!! Hari ini 14.12.2011 genap 2 tahun 7 bulan hubungan aku dgn si 'die'. Aku tau mesti korang kate itu pon nak bagitau.. Hee takpe. Jgn risau yer.. Aku takkan balas pnye ayat2 or kate2 korang tu.. :D

Kalau korang tgk aku punye daisy sticker tuh , kami punye anniversary ialah 14 May kan? Tapi bagi aku setiap 14 haribulan adalah hari kapel aku dgn si 'die'. Aku tak kesah lah ape korang atau org lain ckp.. Aku mmg suke celebrate mcm ni.. Contohnye if my birthday. My birthday 26th August. So mmg tiap2 26 haribulan aku celebrate my birthday.. Hahah sape lagi nak celebrate kan selain diri ini?? Eccehhh :p

Aku happy kalau celebrate mcm ni. Dan ia jugak membuat aku muhasabah diri. Dan beringat yg diri ni makin tua. Hehhe tue ke aku?? 

Dan seboleh2nye aku nak celebrate hari2 yang membahagiakan aku ni sepanjang hari.. :) Peace yawww!! ^,^

Note: Semoge relationship aku dgn 'die' berpanjangan.. Aminnn :)

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa