PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday, December 12, 2011

Jalan2 dgn 'die' :)

Ehem2!! Ishh lame gak tak update blog ni.. Hee :)
Bukan tak moh update cume takde time jekkkk... <
Busy lah semue.. Busy nak kawen nih.. Hakhakhak :)) acah jekk... sape lahh nak kat aku ni yer... Sudahlah rupe paras pon kurang.. 

Tapi kan ade sorang jek yang nak kat kite ni taw... Hee ade lahh.... Hurmm lari dri tajuk asal lagi.. Sudah2 lah Yu nak merapunye pon... =='

Okeys!! Tak nak merapu dah... Enough Ayu! :)
Yela.. Weekend aritu aku dgn die pegi jejalan kt The Curve. Alaa kat mutiara damansara sblh tesco tuh.. Tak tahu sudah... Hahahahah.. Kami gerak pegi sana dln pukul 3pm mcm tu lah...

Dah sampai ni, nak cari parking moto plak tak tahu kat mane.. Adeshh pakwe aku nih.. Kalo bab2 parking msti failed. Huhh baik tak yah bwk moto kalo mcm tuh.. **gelak jahat**

Akhirnya decided park dkt dlm tesco jekk(kire menumpang jek la ni).. Dh jumpe tmpat nak parking ni.. Dah keluar pon dari tesco tibe2 baru perasan.. 'Eh, nak keluar pegi Curve ni lalu mane?' tanye si die... Aku pon tercengang2.. Alamak die ni.. Boleh plak tak tahu mcm mane pegi Curve. Kami pon dok jalan2 cari Curve.. Dh nampak tapi nak pegi ke sane tak tahu.. Tak kan nak melintas cmtuh jekk kan...
Dah lah panas kat luar tuhh.. Aishh sabor~~~ jekk lahhh =='

Akhirnya jumpe jugee jalan ke sane.. Senang gilerrr... Lalu dln tesco pon bolehh.. Siot jekk... Huhhh!!
Ok lahh.. Dh jumpe jalan kami pon pergi lah ke sane... Dah masuk situu mcm boring jekk.. Jalan, jalan, jalan dan jalan... 

Waaaa~~ Canteknye decoration kat sini.... Aku pon duh lahh die amek pic aku.. Heee 

:: Hahhh mase nih lahh yg aku teruja sgt tgk air pancut & decoration tuhh.. ::
:: Nak amek gambar pon sambil bertelefonn.. takk pahammm ==' ::

:: mase ni 'die' malu2 kucing nak amek gambar... den pakso jooo ::

:: walawehhh.. mcm wedding lahh pulokkk... :D ::

:: apehall lahh aku suke amek gambar serupa ini.. ishhh ^0^ ::

:: piza time ::

:: tgh tunggu ketibaan piza ku... ::

:: bersame kekasih gelap ::

:: konon2 macho lah tuhh .. hahaha :P ::

:: gemuknye aku.. :( ::

:: mengelak dari 'ditangkap' ::

:: ni muke nak makan kaki jekk.. hakahakahak ::

So ni jek yang dpt di kongsi... Huu mmg jalan sakan aku mase tuhh.. Best sgt2 dpt jalan2 dgn 'die'.. :) Love you syg.. Sayang kamu sgt2...

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa