PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, May 15, 2012

14th May 2012

Salam~~

Hee akhirnye hari yang aku tunggu dh berlalu satu hari.. Sori lahh baru nak update.. Alee lambat sehari jek punye... Hehhe poyo shialll! :P

Semalam, iaitu 14.5.2012 genaplah 3 tahun hubungan aku dgn Afiqh. Weee tak sangka dah 3 tahun.. Wei, mcm ko sorang jek ade kapel. Hee takpe lah.. Aku nk luah kan rase gumbira aku ni. >.<

Firstly, aku nak buat ucapan dulu tok En. Afiqh ni..

Ehem.. Ehem.. Ehem..


___________________________________________________________
"Dear Afiqh,

Terima kasih kerana telah hadir dalam hidup saya 3 tahun lalu. Terima kasih kerana sudi menjadi kekasih hati saya.. Terima kasih kerana awak telah membahagiakan saya. Terima kasih tok segalanya. Saya tak tau nak balas macam mana. 

Yang saya tau saya akan terus mencintai awak sehingga akhir nafas saya. Saya akan terus setia tok awak. Dan saya juga akan try menjadi kekasih terbaik awak. Insya Allah..

Saya berharap hubungan kita ni akan direstui oleh-Nya. Dan saya juga berharap hubungan ni akan kekal hingga jinjang pelamin, anak cucu & akhir hayat kita.

Thanks Afiqh. I luv u so much.. >.< "
___________________________________________________________


Hee mendayu2 tak ucapan aku? Walaupun tak berapa nak best kan.. Tapi aku tulis dgn hari yang ikhlas.. Khas tok kekasih hati saya. Eeeuuuuu ngade taw.. =="

Ok lah.. Just for this yang aku nak curahkan.. Nanti aku cite about our celebration for anniversary semalam.. Hee tak berapa nak best abgi korang kot.. Tapi bagi aku memang kenangan terindah. Hee :D Dah nak sambung buat keje. Nanti boss marah kene potong gaji.. Hehhe ..

Wassalam~~

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa