PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, May 29, 2012

Ahli Baru

Assalammualaikum..



Hee sekejap jek kan dah hari Selasa? Hurmm mase berlalu begitu pantas.. Umur makin meningkat. Dah nak masuk 21 tahun ni.. Awww.. Mcm tak caye jek.. Hee betol ke aku dh nak 21 ni? Mcm baru smlm aku amek UPSR.. Hahhah menggelabah shiall.. UPSR kununnnn... Cettt :P

Ok2.. Aku dh mula merepek.. Kita balik ke tajuk posting ni. 

Semalam, aku mendpt kabar gumbira.. weeeee *tangan ke atas sambil melompat2*.. Pakcik aku yang  baru2 kawin hujung taun lepas, bakal menjadi seorang ayah.. Bertambah lah adik sedara aku yang sedia ramai ni.  Dan bertambah lah modal duit raya nk kasi kat dorang nanti.. Ishh *muka sedeh*.. Hee ape ni? Dapat adik pun sedeh lagi ke? Ngee takdo2.. Sajo den buek muko cenggini.. Hahhah berspeaking Nogori pulok..

Aku pun tak tau lagi berapa bulan usia kandungan Makcik aku tu. Sbb die pun tak tau lagi. Tanye aku lagi lah tak tau kan. Hee tak dapek loh den nak nolong eh. Hahha ape yang tak tau ni.. *dush dush dush* merepek jek keje ko Yu. Huh. Aku just berdoa semoga Makcik aku sehat2, and baby dlm kandungan tu pun sehat2. Jangan nak penat2 sangat. Jage kandungan tu. Anak sulung mesti teruja. Hehhe mcm aku pulak yg preggy. Cett :P

Harap2 anak dorang comel macam ni 

:: waa comel nyee baby ni.. *muke geram* ::


Nota Kaki: Tak sabar nak ade anak sendiri.. Hahahah mcm dh kawenn :P

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa