PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Wednesday, May 9, 2012

Excited .. v (^.^) v

Salam semua~~ ^,^

Hee semoge hari anda ceria selalu.. Ngeee :D~~ Ishh ape aku ni.. Melalut pulak.. Hari ni aku tersangat happy.. Tak tau lah nak ckp happy pasal ape. Tibe2 hatiku berbunyi riang. Ecehh! Ayat kau mmg tak boleh tahan nokkk.. 

Aku tak sabar tunggu hari itu. Aku mmg betul2 tak sabar dah.. Hari ape yang aku tengah tunggu ea? Hee mesti tertanya2.. Alaa ngaku jekk~ Malu2 pulakk.. Pang karang.. Opppss terlebih sudah.

Hari yang aku tunggu sangat2 tuh ialah hari ulang tahun couple aku dengan si 'dia'. Hee sape si 'dia'? Alaaa orang le.. Takkan monyet pulakk. Wkwkwkwk.. Jangan marah.. >.<

Si 'dia' yang aku maksudkan tuh ialah...........................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tettt! Salah... Eh2 betul2.. Ni die.. Buah hati pengarang jantung saye.. Eeyuuuu! Please lah yu.. Jangan nak buat ayat geli2 ni.. Geliman aku tau.. :p >kesah pulak aku<



:: ada mcm Bruno Mars tak? Ehh takde ea? Mcm Faizal Tahir? Takde juge? Ok2.. ::


Aku tak sabar nak tunggu hari tu.. Bile di ingat2 balik rase mcm tak percaya pulak yang aku dah couple dgn si 'dia' masuk 3 tahun. Eh betul lah.. Tak caye pulakk.. Cepukk kang.. Kalau tak caye usyar kat bawah ni.. My daisypath sticker.. "We have been couple for 2 years, 11 months, 3 weeks & 4 days".. Tak caye jugee? Lantak lahh.. Hahah :DD
.
.
.
.
.


:: berapa hari aje ni... :D ::



Aku ni cakap mcm aku sorang jek ade pakwe kan? Hee tak pe. Bukan selalu pun aku nak luahkan perasan aku kat blog ni.. :D Sedang aku menghitung hari ni la kan.. Aku still lagi tertanya2.. Ape ek hadiah yang aku nak bagi kat si 'dia' ni? Hurmm aku runsing sangat2.. Boleh tak bagi suggestion yang bernas? Aku betul2 buntu. Hanya beberapa hari saja lagi.. 





Note: Huuu please help me~~ :"(

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa