PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Wednesday, May 9, 2012

Kenapa? :'(

Bile minta tolog cari akku.. Bile ko senang langsung lupe aku. Yess! Aku bukan sape kau. Just busybody suke ganggu hidup ko. Tapi ak still tak paham perangai ko. Aku dh try tok jage hati kau. Tapi kau? DAMN! 

Ya Allah! Apa lah malang nasib aku ni. Ak ni mmg hidup ditakdirkan tak akan happy. Selalu aje ade dugaan. :( Ada kawan tapi just yang nak ambik kesempatan aje.

Adakah aku ni tak layak untuk merasa bahagia? Adakah aku saje yang boleh merasa derita? Sakit hati ni. Terlalu sakit. 

Ya Allah! Kau tabahkan hati hambamu ini. Kuatkan lah hati ini untuk menghadapi segala dugaan-Mu..

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa