PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, July 19, 2012

Hindustan meh? Layanzz saje.. ;D

Assalammualaikum. Hai semua.. Hehe amacam hari ni? Sehat ka? HAhha. Aku tak berape nak sehat sebab pagi ni hujan lebat giler kat kl ni. So ade fenin-2 sikit. Adoyai pun. Memang lencun lah baju kurung aku ni. Dah lah naik moto pastu takde baju hujan. Aishh nasib lah Yu.. Afiq ckp takpe. Ni namenye hujan rahmat T_T. Adeyy Afiq ni pun. Takpe lah. Sabar jek. Huu orang dh tolong hantar kire ok ape. Kang tak pasal2 kene turun. Lagi haru. Hukhuk. *gelak sambil tutup mulut*

Hee ok2. Nak tanye korang, malam tadi ade sape2 layan hindustan tak? Alaa kat tv2 tuh. Filem tuh memang box office lah. Kaho Na Pyar Hai (Cakap kalau ko cinte aku). Dah lame cerite ni. Mule-2 aku tengok cerite ni mase den umur 8 ke 9 camtuh. Mase tuh ade arwah mak aku lagi. Hikhik.




Cerite ni memang superb best. Lagu-2 die pun best jugak. Orang ckp filem hindustan ni kalau lagu-2 best kompom jalan ceritenye pun best. So aku tak menafikannya. Kalau korang suruh aku bagi 5 bintang kan, aku tambah lagi 2 bintang. So semua 7 bintang. Hakhakhak. Suke-2 jek nak tambah ek? Biarr lah. Kuikuikui.

Filem ni dilakonkan oleh Hritikh Roshan (Rohit) & Amisha Patel (Sonia). Dan diarahkan sendiri oleh bapak Si Hritikh ni. Dan filem ni merupakan filem pertama meke berdue. Waaa filem pertama terus meletops giteww. Hakhak. Tapi memang dorang punye lakonan menjadi. Lagi-2 part Rohit buat muke sedeh. Adoyaii.. Aku ni mcm nak menanges (walaupun dh menitik sikit air mate) taw. Punye sedeh muke si Rohit dalam cerite.


Aku ni memang peminat cerite-2 hindustan tapi DULU jek lah. Sekarang ni aku nak layan memang tak masuk. Sebab hindustan dulu dgn sekarang ni lain sangat. Filem-2 dorang dah tak ade ape orang cakap tuh jati diri ke ape tah. Aku pun tak taw nak cakap macam mane. Hekhek tapi sejujurnye filem-2 hindustan sekarang satu pun tak menarik hati aku. B.O.S.A.N! :D


And aku harap sangat tv2 akan siarkan cerite DHADKAN lakonan Shilpa Shetty, Sunil Shetty & Akhsau Kumar. Cerite ni aku dh penah tengok tapi mase kecik-2 dulu lah. So lupe sikt jalan cerite die. Hekhek. Aku harap-2 lah tv2 bace entry aku ni. Kahkah mimpi boleh lah. Takpe lah. Kadang-2 mimpi boleh jadi kenyataan. Kan-3?




Ok Dhadkan! Aku harap ko muncul kat tv2 nanti. Hehhe i will waiting for u babe. Yuckkkk :P *muntah lerrr*


Dah lah. Bye. Salam..


1 comment:

  1. bukan akhsau kumar yer... akshay kumar lah... wkakakakakak (gelak jahat)... :P

    ReplyDelete

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa