PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, July 5, 2012

Trip to Bangkok-Part 2

Assalammualaikum semuaaa.. 

Hee entry ni kesinambungan entry aku yang tergendala hari tuh. Kalaun nak taw entry yang mane just klik SINI.

Ok semuaa.. Kite layankan yerr pic2 kat bawah ni.. Hehe :D Cekedott.. Kahkahakah..

:: bergambar dgn abg Tom ::
:: makcik saye pun nak ikut2 jugakk ::
:: di hadapan lrt bangkok ::
:: muke aku yg kepenatan ::
:: MBK Center ::
-MBK ni lah banyak jual brg2 & cenderahati murah2 
:: bergambar dulu sebelum mengorder makanan ::
psstt: pic ni nampak kurus lagi kan?
:: makanan yang marbeless kesedapannya ::
:: tomyam yang memang marbeless punyee ::
-bahan utama tomyam kat thai ni  ialah santan
:: yang ni seafood berladoo.. :;
-pehh sedapp tak hengattt
:: my feverett... som tam aka thai salad ::
-rase die masam2 pedas..
:: taro ball in cocunut cream ::
-yang ni pun sedap. marbeles.. thai jek ade. hehe
:: black sesame dumpling ::
-rase die ok2 jek. pedas sbb dibuat drpd halia.
-boleh kuarkan angin dlm badan. hahah.
:: Yana Restaurant ::
-ni lah name kedai tuh.
-kalo korang nak melantak yg HALAL punye kat bangkok restoran ni lah..
-dijamin HALAL punye..
:: tettt ::
:: jus oren yg pure, harge 20bath=RM2 ::
:: ok. sawadikap. ::
Aku rase takat ni dulu lah pic2 yang aku nak share kat blog ni. Huu ade lagi. Tapi nanti kalo rajin aku sambung lagi ekk? Hehhe. Sape2 yang nak pergi ke Bangkok tu, aku ade tips tok korang. Heheh bajet gud2 jek ayat aku ni. Ngee. Tapi betol. Aku ikhlas untuk memberi tips2 ni.

-Kalau korang nak beli cenderahati yang murah2 korang pegi kat MBK Mall. Situ memang murah gilerr. PERCAYA lah cakap aku ni. Hahah :DD

-Kita tau Bangkok ni majoriti masyarakat dorang semua NON Muslim kan? So kalau bab makan kat Bangkok ni korang jgn risau sangatlah. Korang boleh pergi kat MBK Mall jugak. Kat situ ade satu restoran [YANA RESTAURANT] kat 5th Floor. Makanan situ memang 100% HALAL. Walaupun agak mahal sikit tapi takpelah. Berbaloi jugak. Daripada korang makan murah2 tapi tak HALAL. Hahha tanggung lah sendiri.

-Kalau nampak awek cun jangan ingat tu awek pure. Hahah. Jangan tertipu yer.. Ngeee nasihat untuk laki2. Kehkehkeh.

Ok. Tuh dulu. Nanti2 kite update lagi yer.. Wassalamm.

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa