PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Wednesday, July 4, 2012

Nak Selim Melim mcm Slim River ..

Assalammualaikum semuaaa... Hahha mcm ramai jek yang nak tengok blog ni. Ngeh3..

Wahhh lame jugak daku tak menghapdate blog ni. Entry pertama untuk bulan Julai. Hopefully korang2 (ygbaceblogakuniespeseli) sehat2. Hhaha aku jangan tanye. Memang sehat terlebih sehat. Kahkahkah. 

Nak cerite satu cerite ni. (apakah ayat aku ni?) Semalam, aku pergi kedai kat bawah rumah aku tuh. Ok lah. Beli2, and dah dapat semua barang lalu aku pun pergi ke kaunter bayaran. Ecehhhh.

AKu pun cakap lah kat akak kedai ni. "Kak, bayar.." Ok akak tuh pun berkalkulator nak mengira barang2 yang aku beli tadi tuh. Tibe2 akak tu tengok aku atas bawah. Aku pun pelik lahh. Lalu berkate di dalam hati kecik ini "Apehal akak ni.. Usyarrr2 aku pulakk.. " Hahha tau lah aku cantekkk.. :P  *sila muntah sekarang*


Pastu akak tu tegur >> "Eh, dah gemuk lah sekarang. Kenape ek?"


Eh2. Pasal tuh jek. Tak boleh blah boleh cakap kenape aku gemuk?? WTH punye soklan. Cettt! Aku pun membalasnye.. "Alaaa dah makan banyak mesti lah gemuk". Ape tah yg dipikiran akak tuh pun aku tak tau. Tah2 die pikir aku ni tettttt??


Woiiii! Agak2 lah. Mentang2 badan aku mcm ni. Suke suki jek nak cop aku tett. Poloh punye olang.. Aku gemuk sebab aku kuat makan. Paham tak? Adeiii tak paham2 lagi. Lesing karang. Hahahahaha.


:: kurus lagi mase ni.. ::




Okeys. Enough! Wassalamm..

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa