Wednesday, July 11, 2012

Umur bukan penghalang.

Assalammualaikum.

Hee hari nak tulis entry saye yang kedua. Weee excited betol. Hahhaha. Padahal 1st entry mcm bengang jek. Kahkahakha. Tu tadi. Sekarang ni idak le lagi. Ngee :D

Ok lah. Berbalik pade tajuk asal kite. Hahha skema punye ayat. Umur bukan penghalang? Hurmm penghalang mcm mane? Hee penghalang mcm mane korang nak? Mcm2 penghalang yang ade sekarang ni. Hekhek. Yela2. Aku serius ni. >_<

Takde lah. Aku buat entry pasal ni sebab Afiq suke sangat bezakan umur aku dgn die. Die kate aku lagi tua dari die. Hello lahir tahun same kot. Just beza bulan jek. Aku bulan Ogos yang die pulak bulan Oktober. Korang kire lah berape bulan jek bezanye.

Korang dh dapat berape beza nye? Berape? 2 bulan? Ohhhh no.. Salah2. Aku lahir 26.8.1991 dan Afiq 17.10.1991. So berape bezanye? Hahh malas nak kire? Oklah2. Aku tunjuk kat korang berape beza umur kitorang ni.

:: KLIK untuk lebih jelas ::

Hahh. Korang tengok. Beza 1 bulan 3 minggu jek tau. Atau lebih afdal 52 hari (x lah nampak ketara sgt bezanye). Tuh pun si Afiq nak berkire. Nak jugak kate aku ni tua. Ok fine. Sebagai awek yang tak suke cari gaduh, aku pun mengalah jek le. (dalam ati panas sbb asik kate org tue jek)

So aku nak bagitau lagi yang umur tuh bukan penghalang untuk kite bercinte okeys. Nak kapel dgn org yang lebih tua ke, mude ke, ikut lah. Kalau dh tu yang kite suke kan. Heheh. Ok lah. Aku nak balik. 

Wassalam~~

3 comments:

  1. alah... sikit jer sebulan beza... akak ngan hubby akak beza setahun tau... die tahun 86 akak tahun 85... non ado tua2 yer... yg penting i sentise muda remaja... hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak ziey: hahha tuh ler.. tp nk buat camne. dh org nak panggil kite tue kan.. sobss :'(

      huu untung lah akak still nampak mude belia.. :)

      Delete
  2. rilek saje. takpe gaduh2 hari2 tu yang best. ape lagi sila lah merajuk dan mintak hadiah banyak2. keh keh keh.

    ReplyDelete

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa