PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Friday, July 6, 2012

Takziah :"(

Assalammualaikum.

Selamat hari jumaat semua. Hukhuk. Hari ni aku sedih sangat. Tersangat sedih. Tadi pagi aku online FB. Dok usyar2 kat tibe2 aku terbace status pakcik aku ni.

Die tulis:-

"Discharged. Redha dengan ketentuan-Nya"-with Mahsuri @ Pusat Perubatan UKM

Aku terus tersentap. Ape dah jadi ni? Aku mule berfikir bukan2. Jadi ape2 ke kat Makcik aku? Die keguguraN ke? Aku fikir die gugur sbb die kan tengah peknen. Aku pun tanye lah kat Makcik Agustina. "Bik! Bace tak status Mang Cam? Kenape dgn dorang?" Makcik aku pulak mcm rilek jek. Die pun IM lah kat pakcik aku ni. 

Dalam 5 minit mcm tuh, makcik aku bagitau yang Aunty Mahsuri keguguran. Dappp! Aku terus terdiam, kaku dan semuaaaa lah. Biar betul. Tangan aku pun dengan pantasnye menaip sesuatu kat ruang chatting.

Ni lah perbualan chatting antara aku dgn pakcik aku. Aku malas nak taip balik ape yang kitorang conversation. So aku just print screen jek. Jangan jadi isu ekk? Hukkk :'(




Hurm aku harap dorang dapat menerima ujian ni. Allah takkan bagi sesuatu ujian diluar kemampuan hamba-Nya. Mungkin ade hikmah di sebalik kejadian ni. Banyak2 berdoa yer pakcik & makcik aku. 


1 comment:

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa