PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Friday, July 13, 2012

Kretip sungguh.. Hahah :D

Salam jumaat semuaa... Hopefully korang ceria jek. Walau besar mane masalah kite tuh, kite kene lah sentiase ceria. Ahaksss. Bajet sungguh aku aku ni. Ok2.

Pagi tadi aku bukak lah yahoo mail aku. Nak tengok lah kot2 ade peminat misteri yang nak anta email. Hakhakah! Padahal takde pun. Spammer banyak lah. Kadang2 tak paham ape motip dorang anta email kat mail address aku. Kalau best takpe. Ni merapu2 jek. Ade tuh yang anta email notification yang menyatakan aku adalah pemenang. Waaa hebat. Aku menang ape? Hahhaa menang LOTERI. Puiii! Bile mase plak aku main loteri pun aku tak tau. Tibe2 boleh menang. Adeii lah manusia ni.

Dah2.. Aku nak cerite pasal lain sebenarnye. Heheh saje nak merapu sekejap di pagi jumaat yang nan indah ini. Tak boleh blah punye bahasa. :P Mase aku dok tengok mail aku tadi tuh, aku tertengok satu tajuk ni. Heheh lawak jugak. Tajuknye Thor-mania! Malaysian Thor memes go viral. Aku pun klik lah. Adeii memang tak boleh blah gambar2 die. Jom layan gambar2 abg Thor yg hensem ni. Heheh suke tengok die dlm Avenger. Memang superb best. Credit picture to Yahoo!.

:: abg Thor jual THORSAI ::
:: tambah AJINAMOTHOR kalo nk makanan sedap ::
:: merempit dgn MOTHOR baru ::
:: beware with dengue MOSQUI-THOR :: 
:: abg Thor dh JA-THOR ::
:: ARIGA-THOR semua ::
:: TOMA-THORS tuh sehat ye kawan2 ::
:: Hahahha lawak betol lah gambar ni ::
:: yg ni tak lawak. aku tak paham ape motip die buat mcm tu. haha ::
:: same jek  :P ::

Hahahha so ape korang rase? Lawak tak? Kalau tak lawak takpe lah. *sedey :(* Hee tapi aku respek lah sape yang edit gambar abg Thor ni. Adoyaiii. Memang kretip sungguh. & lawak sungguh sebab boleh buat aku ketawa guling2.. (bayangkan lah kalo org gumuk ketawa guling2) Kahakahakah. 

Ok lah. Nak sambung buat keje. Boss sudah mari. Hekhek.

Nota kaki: kosong~~ kosong~~ kosong~~

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa