PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday, June 18, 2012

Trip to Bangkok-Part 1

Assalammualaikum semua...

Hee hari ni mud nak menhapdate blog. Biase. Boss takde. So saya banyak masa untuk hapdate ini blog. Wakakakak. Okey2 back to our topic.. Actually, entry ni dah lame aku nak posting. Tapi tuh lah tak kesampaian.. (malas sebenarnye heheh :) Bulan Februari harituh, my company buat satu trip. Utk kami2 lahh.. Staf2 kesayangan.. (Hee kesayangan ke??) Kitorang ke Bangkok. Tau kan Bangkok kat mane? Aishh jgn bagitau lah kalo korang tak tau. Aku sekeh kang.. Hahha...

Sebenarnya, mule2 tuh aku tak lah excited sgt nak pergi ke Bangkok. Sbb mase tahun 2010 kitorang pon dh pernah pergi Thailand.. Tapi bukan Bangkok lah. Kat Koh Samui jek..(nak berlagak siket sebab pernah pegi obersi. hahah) Nak di jadikan cerita kitorang pergi ke sane selama 4 hari 3 malam. Lame tuh.. Huu biase lahh.. Cuti bulan Feb tahun ni memang banyak.. Kami pergi 4.2.2012-7.2.2012.

Okeys lahh.. Malas nak cerite panjang. Layankan jek gambar2 ni.. Peace v^.^

:: wif k.sal before nak terbang ke awan dania ::

:: staff NORA HAYATI & ASSOC ::
:: dah sampai. beli buah2 dulu. lapar ::
:: keesokkannye. tunggu pn.boss kuar bilik. nk bekpes together2 ::
:: berposing di depan jam kat pasar Chachuncak (x igt name) ::
:: NO PHOTO ::
:: amoi Bangkok. tapi siyes comey minah ni.. >.< ::
:: kepenatan setelah bersoping sakan :P ::

Okeys lahh.. Aku rase sampai sini dulu. Nanti tunggu kesinambungan trip ni eh? Banyak pic2 yg aku nak share. Hhaha poyo.

Bye.

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa