PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Friday, June 22, 2012

Henpon tu PENTING okeys !

Assalammualaikum semua...

Jumpe lagi ek hari jumaat. Cepat mase berlalu. Minggu depan dah gaji. Weeee *kompom2jekgaji* V(^_^)V. Okeys. Stop mengarut lagi.

Hurmm entry kali ni aku nak cerite pasal henpon pulak. Hahha bajet sialll ayat aku. :P Sekarang ni kalau kite tengok sekeliling kite tak kire lah mude ke tua ke hampir keseluruhannye pakai henpon. Yang tak boleh blah budak2 setahun jagung pun dh pakai wehhh.. Lagi advance dari henpon korang *aku jugeee*. Ade yang pakai i-phone, i-pad, samsung galaxy. Untunglah~~ Hahha aku ni bile lagi lah nak pakai henpon secanggih tuh. Huu awok bukan org senang. Awok org kampung.

Aku anak kampung tiada apa2.. Lallalala *nyanyi pulak*

Aku masih ingat lagi. 1st time aku pakai henpon mase Form 1. Pehhh. Memang batak kau. Hahha *malu* Mase tuh aku dok kat panti asuhan tu lagi. Ayah aku bagi. Memang terkejut lah die belikan. Ngee :D Walaupun henset skrin hitam putih.


:: Henpon pertama aku ni lahh.. haha :D ::
-okeys ni lah henpon pertama aku. yang ayah aku belikan. tapi kan yg sedeh sekali henpon ni hilang. baru berape bulan jek pakai. ni semua ustaz kat asrama tu punye pasal. dah lah men rampas jek. pastu kasi hilang. sedeh kot. :(
-pengalaman aku pakai henpon ni. mule2 pakai memang batak. biase budak tak cukup umur :P. nak mesej tak reti nak off dictionary. habis ayat semua kuar tah pape. hahah.
-henpon ni jugak lah buat aku riak kat kawan2 aku yg di asrama tu. tapi henpon ni banyak membantu. contoh, kalau kawan aku rindu ngan family die, dorang pinjam ahh fon ni. nak kol family. :D


:: henpon kedua ::

-yg ni henpon aku yg kedua. setelah kehilangan henpon aku yang pertama tuh, ayah aku membebel habis. kesian die. sob2. so die pun belikan yang ni.
-die belikan henpon ni mase aku Form 2. (pehh tiap2 tahun hilang) haha.
-batak jugak sebab pakai henpon ade kamera kan. sape kah yang tidak batak. hahha
-namun usia henpon pun tidak panjang. henpon ni telah dijual oleh makcik aku. huu nasib baik aku ni baikhati. so tak mintak lah ganti rugi. :D


:: henpon ketiga ::
-yang ni kali ketiga eden pakai henpon. hehhe asik hilang jek. so ayah aku tak jemu2 belikan henpon tok anak kesayangan die ni. ngeee :D
-tapi aku pakai yg takde kaler lah. henpon ni best kot. sebab best aku tak tau. yang aku tau hanye best jekk.. ngeee
-tapi mcm biase jugeee.. henpon ni tak panjang umur. hilang di sungai ketika mandi manda. cett :P


:: henpon keempat ::
-setelah agak lame aku tak pakai henpon akhirnye tahun 2009 aku pakai jugak henpon ni. huu. tapi henpon ni bukanlah ayah aku yang belikan. tapi Afiq yang hadiahkan. ala mase mule2 kapel. biase lelaki. nak ayat mesti bagi barang dulu. hahah :DD
-henpon ni paling lame lah pernah aku gune. 2009 untill 2012. lame lah kan. seusia hubungan kamu juge. tapi gitu lah. henpon ni tak jugak panjang umur. hilang waktu aku naik motor dgn Afiq.
-mase tuh letak dlm poket seluar. lps tu pegi lepak mamak. tengok takde pun dlm kocek. adeshh sedeh siott.. yela henpon tu ade cerite nye kan. hurmm :(


:: henpon kelima ::
-yang ni henpon aku beli kat adek aku. 50 jek. hehhe pandai ahh aku ayat. ngee :D
-tak best sebab kalo mesej lembab. line selalu takde. benci aku. hurmm tapi takde henpon susah. susah nak mesej kan. ngee :D
-aku harap ni lah henpon aku yang terakhir. -_-"



Huu tapi aku pun ade jugakk henpon impian aku. kalo korang ade bace  ENTRY NI mesti korang tau henpon impian aku. Hahha bajet betol -..-


Okeys lah. Nak buat keje. Ade sore yg menyalak tuh. Haktuiiii :P. Bye salam~~

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa