Monday, June 18, 2012

Erti KAWAN ..


Assalammualaikum semua.

Harap korang cerie2 jek. ^^, Haha sape kat sini takde kawan? Angkat tangan V^_^V  Eh2 jgn bohong. Nanti Allah marah. Mesti ade kawan kan? Takkan takde langsung. Heheh. Walau pun tak semua kawan tu kite boleh panggil kawan. Yela.. Kalau nak cari kawan untuk ketawa memang senang. Tapi kalau cari kawan untuk menangis susah betol. Boleh dikire ni hah dgn jejari runcing aku ni. 

Tuh lah. Orang cakap cari kawan yg boleh bersusah2 dgn kite. Bukan mase senang jek dorang nk ngendeng2. Tah pape. Benci I taw. Kawan2 mcm ni memang tak layak di gelar kawan. Abis tu nak gelar ape? Hee itu ikut suke korang. Kang aku memandai bagi name kene cepuk pulak.. -..-"

Aku pun punye kawan2 yang mcm ni. Ade yang boleh bersusah2 dgn aku. Ade tuh yg hanye cari aku bile dorang susah. Time aku pulak yg susah senyap memanjang. Hahha aku idok le perli sape2. Tapi kalau sape2 'kwn' aku yang termakan cili tu terase la pedasnye.. Yerr dopp?? Hahha :DD

Okeys lah.. Aku buat entry ni sebab nak posting picture kat atas tuh. Sungguh mendalam ayat die. Haishhh.. =.=

Bye.

Nota kaki: selama ini, ku mencari2.. teman yg sejati buat menemani. perjuangan suci... :)

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa