PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Friday, June 1, 2012

Bulan baru.. Weee (^__^)

Assalammualaikum..


Selamat hari Jumaat & selamat hari 1 Jun kepada readers. Cpt jek ek mase berlalu. Tahu2 dh 1 Jun. Rase mcm baru semalam aku celebrate anniversary couple aku dgn Afiqh. (tak tanye punnn *malu*)


Hurmm tak sangka dah pertengahan tahun. And tak sangke juge aku sudah bertambah tua. Hahhah tapi tak lah tua sgt.. Still look young maa.. *perasan*


Ok lah. Dah 5 bulan berlalu untuk tahun 2012 ni. Mase awal2 tahun korang mesti ade pasang azam? Dah tercapai ke azam korang tu? Ke sekadar azam taik2 ayam? Hahah jgn mara.


Tanye orang lain punye azam, awak punye azam tu macam mane? Dah tercapai ke? (soalan tok diri sendiri)


Sejujurnye aku memang tak pernah buat azam tahun baru. Serius ni. Aku tak pernah buat. Sebab aku suke pasang azam hari2.. Hahah mesti bengang. Rilex le. *chill* Tapi betol lah. Aku memang suke pasang azam hari2.


Azam aku antaranya:-


1. Nak kurus balik mcm ni
.
.

:: ku akui mmg aku cute *muntah* ::



2. Nak pakai henset canggih...


:: en.Afiq, tolong belikan satu utk saye :) ::




3. Nak beli motor ..

:: kau akn menjadi milikku hahha ::


Ok. Enough. Kalau nk bercerite semua mmg tak cukup ruang ni. Terlalu banyak azam aku. Hahah tapi kebanyakan azam aku mmg tak tercapai *sedeh*. Ade tu mmg ade. Tapi tak semua lah.


Lagi pun kalau nak tercapai azam aku yg nombor 2 & 3 tu, mmg kene bekerja keras lah. Kumpul duit. Baru boleh dpt. Huu kene usaha lebih ni. Yang 1st tu aku tengah berusaha lagi. (nak usaha cam mane kalo asik makan aje) Aku akan berusaha untuk mendpt bentuk bdn & muka mcm tu. Hahha boleh ke? Alaa tak yah sejibik sgt. Dpt pakai baju aku yg dulu2 balik pun takpe. 


Kalau aku slim mcm tu kompom ramai yg nak ngorat.. *ok sila muntah sekarang* Karang en. Afiqh semburu pulak. Hahahha *just kidding*


Hee ok lah. Nak sambung buat keje la sangat. Bye. Wassalam. (^.^)v




Nota kaki: caiyokkkk ayu :D..




No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa