PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, June 14, 2012

Moh ke Genting ^^

Assalammualaikum ..

Semoge korang cerie jek hari ni yer.. Biase hari khamis. Malam ni malam jumaat. Opsss terlebih sudah. Okeys fokus please. -_-' Heheh.

Last week, kawan aku (Teh aka Fara) call. Dia ajak naik roller coster kat Times Square (TS) tu. Aku on jek. Aku pun sememangnye tak pernah menaiki alat tersebut. (walaupun dah bertahun dok KL ni) Dia cakap best ke roller coster kat TS tu? Aku ckp best kot. Hahah padahal tak tau pun best ke tidak. Ngee :D Tapi aku kalau p sane tengok orang naik menatang tu cam best jek. Menjerit2 lah ape lah. Hahah.

Okeys. Set nak pi TS awal bulan Julai nanti. Nak naik roller coster. Yeahhh v(^_^)v . Esoknye aku pun bercerite kat Afiq. Cakap lah yang Teh ajak pi TS. Naik roller coster. Ade ke die ckp roller coster kat sane tak best. Cett. Aku dah cakap kat Teh yg situ best punye. Spoil betol lah Afiq ni. Huhuuu. Tapi dia ckp lagi, kat Genting lagi best. Aku cakap penah naik ke? Dia jawab, 'Kalau tak penah naik mcm mane boleh tau best ke tak..' Dushhh! Aku terkene. -..-

Aku pun pikir2kan kate2 beliau itu. Hurmm mule2 aku pikir mahal sangat kot kat genting. Tuh yang best. Tapi Afiq ckp tak lah mahal sgt. Tak sampai RM100 pun. Eley tak sampai pun nanti mesti lebih RM50++. Yer dop? Okeys lah. AKu pun beralih arah. Lalu memutuskan untuk pergi ke Genting Highland. Yeahhhh!! >.<

Tapi aku belum cerite kt Teh lagi. Hurmm takpe lah. Nanti jek aku bagitau. Huuu.. Okeys. Tadi (yerr baru satu jam td), aku teringat pasal Genting ni. Lalu aku pun menggerakkan tetikus aku kt ikon Google Chrome. Search kat google psl genting ni. Mane tau ade pakej2 murah ke. Huu. Mate pun berjuling tengok skrin PC ni. Hokey. AKu dh nampak. Aku pun klik lah kat SITU. KLIK. Bace2 mcm menarik. Aku pun tekan CTRL+Prnt Scrn utk pages tuh. Dah edit2 lalu menjadi seperti ini..

:: Klik untuk Tumbesaran ::
Well, ape pendapat korang pasal pakej ni? AKu rase mcm ok jek pun. Yela RM58 utk Bas(pegibalik)+Skyway(pegibalik)+Outdoor Theme Park ataupun kalu korang taknak men kat theme korang boleh pilih buffet lunch. Hurmm kalu aku prefer amek Theme Park kot. Sebab makanan boleh bwk dari umah mehh.. (kat sane makann mahal kau). Tapi yang naik bus tu aku amek kat triminal 1Utama. Dekat kot dengan umah akuk. Hahah, lagipu Afiq yg ckp naik kat situ. I follow jek. :D

So, pade Teh (hopefully she read my note ni) akak prefer ni jek lah ek? Mcm best jek. Akak tak pernah pegi Genting ni. Hukhuk. Nanti kite set yer? Kwn2 aku yg len tu kalau nak ikut jum2. Tapi tangungan sendirian berhad yer.. Heheh kopak lah kalo aku yg kene kuar duit. Ngee..

Ok lah. Keje dah menimbun ni. Boss dah usyar dari dalam tu. Ok boss. Sye dh siap menaip ni. Hee :) Bye. 


Nota kaki: koko, nak ikut tak?

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa