Wednesday, June 27, 2012

Ku pinang kau dengan Bismillah :')

Assalammualaikum uollss.. Hahha menggelabah!

Hee bace tajuk mesti mcm gempak kan? Hhaha ade org nak pinang saye. Wee. Saye suka saya suka *dgn nada mei2 dlm cite upinipin*

Haritu, dah lame la jugak. (basi dah cerite ni) Afiq bagi link satu klip video ni. Owuhhh sooo sweet you know. Hahha.

Layan2.. :")


Lirik:-


Tuhan memberikanku cinta
Untuk ku persembahkan hanyalah padamu
Dia anugerahkanku kasih
Hanya untuk berkasih berbagi denganmu

Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah

Hampa terasa bila ku tanpamu
Hidupku terasa mati jika ku tak bersamamu
Hanya dirimu satu yang aku inginkan
Ku bersumpah sampai mati hanyalah dirimu (hanyalah dirimu)

Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah

Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah


Aku harap ape yang Afiq tujukan ni biar lah betul2. Hahah aku tak sabar nak tunggu die meminang ni.. Hahah gatal :P

Ok. bai

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa