PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Wednesday, June 13, 2012

Simptom2

Assalammualaikum ..


:: terkejutt ::

 Hopefully korang ceria jek.. Huu.. Hari ni aku tak berape nak ceria. Mcm mane nak ceria kalo simptom2 ni selalu jek menghantui aku. D**N!

Okeys. Pukul 5.30pm, aku bersiap2 nak balik. Yela dh abis waktu keje. Tu pun lewat setengah jam. Takpe lah. Pekerja terbaik selalu pulan lewat *muntah*..

Tengok jam kul 5 lebih aku pun angkut lah cawan2 kat bilik boss aku. Opkos lah tok di basuh. Takkan untuk santapan pulak. Tutup tingkap kat pantry tu, buang segala air dalan badan aku ni (agar tidak terpere2 ketika menaikki monorel), shut down pc aku, and tutup segala suis yang ade kat opis tuh.

Dah pastikan semuanye okeys, aku & makcikku pun keluar lah dari opis. Makcik aku ajak pi order bunga. Yela mcm biasa. Tok hantaran die. Bisneswomen lah katekan. Hahah.

Dah sampai kat kedai tu, dah order semua bunga yg die nak, aku pun ajak lah die mencucuk kat ATM. Biase dh kering purse aku ni. Terjumpe CIMB kat seberang jalan, aku pun masuk. 

Nak dijadikan cerite, mase aku bukak handbag aku nak amek purse boleh pulak purse aku ni takde. Cett.. Ku sangka kan tercicir. Adeshh takkan tercicir lagi kot. dah lah sume kad2 aku dalam purse tu. (termasuk lesen aku yang baru dpt minggu lepas).

Bile diingat2 rupe2nye aku tertinggal kat meja opis aku. Aisehh men. Macam mane ni. Takda duit tambang lah ni. Hurm aku senyap jek. Makcik aku ajak  Masjid India. Saje nak usyar tudung baru katenye.. (biase raye nak dekat)

Dipendekkan cerite, aku kol lah Afiq. Ckp2 and then aku cerite pasal purse aku tertinggal. Perghh kene hambur. Adoyai. My Mr.Afiq marah. Tak pernah2 die marah. Kate aku ni cuai lah ape lah. Masalah nye aku betol2 tertinggal kot. Bukan sesaje.

Tapi dipikir2 balik, aku ni makin kerap pelupa. Kenape ek? Dah tua sangat ke aku ni? Masalahnye, aku belum masuk 21 tau. Stilll mude lah.. Hurmm -_-"

K lah. Bai.

Nota kaki: jd pendatang tanpa IC

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa