PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, September 13, 2012

Langkawi. Wee (^__^)

Assalammualaikum semua..

Waaa dh hari khamis ek? Hehe tak sabar nk tunggu esok. Ade ape dgn esok? Haha nih lah yang aku nak cerita. Esok aku ngan medium family nak jenjalan kat Langkawi~~ Jangan jeles. Ahakkss sape tah nak jeles. Baru 1st time pegi nak poyoo. Hehe :D

Yela. Aku bukan nak poyo. Saje nak bercerite. Dalam mase yang same boleh tambah entry yang tak berape nak banyak ni kan? Ekeke

So esok memang hari tak sabar aku. Sebabnye, aku akan dok tengok jam jek bile nak pegi Langkawi. Haha haru jek.

Nak cerite banyak pon tak boleh. Sebab aku tak sampai Langkawi lagi. Kalo sampai sane boleh lah aku bercerite ape yang best & ape yang tak best kat sane.

Kire entry kali ni saje nk buat thriller lah. Tapi aku punye thriller tak ade video sekerat-2. Haha. Ape yang aku merapu-rapu. D**N.

So Langkawi, tunggu aku taw. Aku nak kasi gegar siket. Memandangkan aku dh makin gemuk so memang agak bergegar lah  bumi Langkawi tuh aku buat. Hahah ape lagi yang aku merapu ni.

Ok lah. Tuh jek yang mampu aku menaip. Otak aku tengah blank. Ahakss. Tuh yang merapu jek.

:: Langkawi, i'm in love >.< ::

Daaa~~ Wassalammm..

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa