PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, September 4, 2012

Mase itu :)

Assalammualaikum semua~~ (^_^)

Hee lamenye tak jenguk blog ni. Alololo sian blog titew ni taw. Sorg-2 tanpe ade coretan. Kahkah ayat mcm vangang aje. :D

So dh masuk hari ke 17 kite menyambut bulan Syawal dan dh 17 hari jugak lah Ramadhan meninggalkan kite. Hurmm sedeh betol. Harap-2 Allah panjangkan umur ni utk bertemu bulan yang mulia tu lagi.

Tahun ni aku rase berjalan begitu and teramatlah pantas. Tau-2 dh masuk bulan September. Dan tau-2 jugak umur aku dh 21 kau. Mak aii. 21? Macam tak caye aku dh makin tua. Aku boleh jek terime hakikat yang aku ni makin tua. Haha tapi aku tak enjoy lagi lah. Rasenye kalau boleh putarkan masa ni, aku putar jek waktu aku sekolah-2. Sbb waktu sekolah tu aku teramatlah enjoy. Hahah kalo cerite sekarang memang tak habis lah. Yang tuh lain hari aku cerite.

Hee rasenye arituh tak sempat nak ucap hari raye. So di kesempatan ini saye nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN. Sorry lah lambat wish. Dh raye ke 17 baru nak wish-2 bagai. Hehe takpe lah. Yang penting ikhlas. Yerr dop?

:: pic raye pertame ;) ::


Ok lah. Bye~ Wassalamm.. >.<


No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa