PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday, September 10, 2012

Raya....Raya....2012 [Part 1]

Assalammualaikum semua.. Hehe. Hopefully korang-2 ok-2 aje. Hari ni mud saye sgt ok. Selalu kalo isnin jek otak aku blurrrr -_-. Ni tak tau lah jin mane yg masuk dlm badan aku. Tibe-2 harini mud rajin terlebih sudah. Hahaha.

Actually aku nak story mory pasal raye aku. Elehhhh. Dah nak abis raye baru nak cerita ka? Alaaa biar lerrr. Kite nak cerite jek. Taknak bace sudee lee. Kahkah :DD

Ok-2. Cerite raye aku biase-2 jek. Orang lain pakai baju baru aku pun pakai baju baru. Rumah org lain ade kueh raye rumah aku pun ade. Walaupun kueh raye tak lah segempak kueh raye rumah org laen. Tapi ok lah kan. Asalkan berisi balang-2 kat rumah aku tuh. Heee :D

Tahun ni family aku baju bertema wane merah kau. Merah menyala o jantungku. Eh-2 mule lah nak ngarut2. Dah-2 cukup. Tahun ni aku sefamily berbaju raye wane mera. Nasib baek lah kat area rumah aku tuh takde yg bela lembu/kerbau. Kalo tak mmg tak cukup tanah lah aku berlari. Hakhakhak.

Tapi sayangnye aku takde gambar sefamily. Yelaaaa semuanye suke kehulur kehilir. Tak pernah nak sesame. Menci taww :'(


:: ni jek ade. tuh pun si Erin & si Mirul. so korang imagine jek lah aku & yg lain-2 pakai baju wane ni ::
p/s: sile abaikan latarbelakang picture ni :D
:: merah vs biru ::
:: makcik-2 aku yg gojes. walo pic ade gegar cikit hihi ::
:: adek sedare yg comey ::
:: ayish muke stim. kahkah ::
:: peace4nowar from kak lilit ::
:: yg paling lasak. pfffttt ::
:: abg jajung cover macho. ekeke ::
:: walopon rupamu tidakku knl tetapi lubang hidungmu tetap menjadi pojaann ::
:: malam raye pertama di umah bik tina ::
:: aku & erin  aka gumuk & kurus ::
:: aku tak paham apehal muke aku cmni -..-::
:: makcik-2 saye lagi :) ::
:: bertiga ^__^ ::
:: bile perut sudah bergendang ::
:: lauk pauk yg sedap from nenek jajung. hmm yummmyy ::
:: tahun pertame raye bersame as wife & husband ::
:: ank sedare aunty wie ::
:: aunty wie & ank sedare beliau ::
:: ape yg lawak sgt pun tak tau lahhhhh ::
:: sibuk jek adek cici ::
:: ak tak puas ati asal gambar ak tak dinampakkan ::
:: model-2 yg tk berape nak 'model' ::
Huu dah layan gambar-2? Tak berape nk 'hot' tapi ok lah untuk buat kenangan. Hehe. 

Mase raye pertame tuh kebetulan haritu besday bik tina aku. Kire double joy lah untuk die. Dah alang-2 die pun buat lah besday tok die sekali. Heheh dh tua-2 pun nak buat jugak. Tak malu. Ekeke. Alaaa takpe. Bukan selalu pun. Hihi. Haritu tak sempat nk wish. Sbb asik pk nak mentekak darah dulu kan. So kat blog ni saye nak ucapkan hepy besday to my aunty yg ke 31. Hehe mude lagi. Kite beza 10 tahun jek. 


:: tiramisu pisang yg sedappp ::

Hii kat atas ni kek besday die. Takde tulis ape-2 pun. Mungkin die sedar yg die dh tua. So tak yah berangan nak tulis 'hepy besday to me'. Hahah ampunnnn makcik. Larikkkkkkkkk.

K lah. Wassalammm ^__^

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa