PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Wednesday, September 19, 2012

Raya.... Raya....2012 [Part 2]

Assalammualaikum readers.

Hee nak upkan balik cerite yg dh basi. Raya dah habis baru nk up? Adey masalah jiwa aku ni. Alaaa takdo maso. So tak sompek lah den nak update. Hah kan dh kuor bahaso nogori. Kahkah. Mcm hapo jek ayat aku ni.

Harituh aku ade buat entry pasal raya jugak kan? Tak tau klik SINI. So ni lah kesinambungan cerite raye aku. Mule-2 kenalah layan gambar-2 dulu. Amek mood siket. Haha. Moh kite layan gambar-2 raye aku tahun ni. Cekidauuuuuu.
.
.
.
.
.
.
.

:: peace v(^_^) ::

:: bik ita sefamili ::

:: melahap sebentar ::

:: eh eh eh ade kek lahh ::

:: aku tak paham asal dia buat camtuh =_=" ::

:: taknak besar pulak matenye pun ::

:: peace from Erin & Ira ::

:: potong kek dulu ::

:: sesi bungkus membungkus ::

Actually pic ni aku amek kat FB pakcik aku. So kredit to pakcik aku. Haha mcm lah die bace blog ni. Ekeke.

Mesti korang pelik. Kata pic raye tapi ape pasal ade pic kek-2 segala. Haha. Ni yang aku nak bercerite kat kome-2 ni. Sebenarnye mase ni aku, afiq, erin & famili bik ita datang beraye kat rumah mamang aku. Ala mamang tuh pakcik lah. Kebetulan tarikh mase tu ialah 26 Ogos 2012.

So ape ade dgn 26 Ogos? Hehe korang ni sampai hati. 26 Ogos tuh besday aku lah. Sobsss. :'( Sedeyyy. Besday aku pun tak tahu. 

Cett gedik lah ko Yu. Yupp. 26.8.2012 tuh aku beraye sambil menyambut besday aku yang ke 21. Walawehh dah tua aku. Ishh dah boleh mengudi ni. Tapi sempat lagi ke nak daftar? Haha tetibe pulak kan.

Hee dikesempatan tuh aku pon membelilah sebuah kek. Haha betol ke ayat aku ni. Alaa dh taip pun. Malas nak backspace. Hihi.

Eh aku pun beli lah kek. Sendiri punye besday sendiri beli ka? Sebenarnye Afiq nak belikan kek. Tapi aku taknak. Pastuh die offer pulak. Suruh pilih nak kek ke nak makan. Kalo tanye aku opkos lah aku nak makan. Die tanye nak makan ape. Hehe aku pun request nk pizza hut. Aku gilerr pizza sebenarnye. Tapi disebabkan mahal kekadang jek aku makan.

Mase nak pegi beraye tuh, aku ajak lah sume famili-2 aku yang lain. Yela sekali nak celebrate sesame. Hukhuk tapi ape kan daye. Yang datang hanye sekerat. Hmm takpe lah. :( Janji kek aku habis di baham. Hakhak.

So tuh jek lah story mory raye aku tahun ni. Tahun ni raye aku dikire double joy jugak lah. Yelaa besday di hari raye. Walopon mase tuh dh seminggu raye tapi still ade mood raye lagi kan? Ngee :D

Ok lah. Raye dah habis. Kalo panjang umur boleh lah jumpe lagi raye tahun depan. Hehe :) Daaaa. Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Pergi kedai nak beli daun keladi,
Daun dibeli kat kedai Pak Ali,
Terima kasih singgah blog ni,
Kalau boleh komenlah sekali..
Hehehe (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to WahyuNie WaHip. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa